Як створити ілюстрований інвентар для керівництва?

BE Product imageAE Product image

Залежно від кількості вибраних елементів, наш інвентаризація ПК може бути надзвичайно детальною, містити велику кількість інформації, яку лише системні адміністратори чи інші співробітники ІТ можуть вважати корисною чи важливою. Далі ми опишемо, як з цієї маси даних «видобути» інформацію, яка може зацікавити керівництво, і як представити її у легкозасвоюваній формі.

Створення списку для друку

По-перше, давайте виберемо з переліку ті 2 або 3 категорії, які є релевантними для особи, які приймають рішення. Ми можемо зробити це в Менеджері аудиту.

Для отримати чіткий, точний список без зайвих елементів, відфільтрувати вміст, щоб у диспетчері аудиту залишалися видимими лише елементи, необхідні для звіту про управління. Для цього виберіть список під назвою «Список 4 (Комп’ютер)», а потім, якщо список не оновлювався автоматично, натисніть «Оновити».

Тепер виберіть Звіт / Швидкий звіт – Список 4 (Комп’ютер) і, наприклад, MHTML, оскільки це найбільш «ефектний» і водночас простий формат звіту.

Після створення звіту ми побачимо його попередній перегляд, який можна зберегти у файл, надіслати електронною поштою на будь-яку адресу електронної пошти або роздрукувати.

Ось як буде виглядати друкований звіт:

Створення діаграм

У диспетчері аудиту ми можемо дивіться зведену таблицю всього парку ПК, що показує розподіл різних компонентів у мережі. Використовуючи таблицю, ми можемо визначити, наскільки однорідними чи неоднорідними апаратне та програмне забезпечення re середовище ПК, підключених до мережі компанії. Клацнувши правою кнопкою миші назву групи товарів, ми можемо створити діаграми, щоб зробити звіт про запаси більш ілюстративним.

Наведена вище діаграма показує розподіл операційних систем у мережі компанії.